1. 1. 1.

Wednesday, February 8, 2012

က်မမုန္းတဲ့ ေန႕တစ္ေန႔

     သိတက္စအရြယ္ကတည္းက အရမ္းေၾကာက္ခဲ့တာ၊ ပတ္၀န္းက်င္မွာလည္း မၾကာခဏ အဲ့ဒီအေၾကာင္းေတြကို ၾကားေနရေတာ့ ထိန္႕လန္႕ေနခဲ့တာ။ တစ္ေယာက္ေယာက္က နာက်င္ခံစားေနတာ ျမင္ေတြ႕ရရင္ ကိုယ္တိုင္ခံစားေနရသလို ေၾကကြဲခဲ့ရတာ။ အခ်ိန္တန္လို႕ ငါကိုတိုင္

ဘ၀ခရီးကို ေလွ်ာက္လွမ္းရေတာ့မယ္ဆိုရင္ ဘယ္ေတာ့မွ အဲ့လိုမျဖစ္ေစရဘူး၊ အျဖစ္လဲမခံႏိုင္းဘူး၊ အေကာင္းဆံုးေတြပဲ ျဖစ္ေစရမယ္လို႔ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ယံုၾကည္မႈ အျပည့္အ၀ရွိခဲ့တာ။ ဒါေပမယ့္ တစ္ကယ္တန္း က်မ ယံုၾကည္ထားသလို ျဖစ္မလာခဲ့ပါဘူး။  အမွတ္သည္းေခ်ႀကီးတဲ့က်မအတြက္ ကံၾကမၼာက ေကာင္းေကာင္းႀကီး ရက္စက္ခဲ့တယ္။ ပိုဆိုးတာတစ္ခုက ေလာကႀကီးမွာ ခ်စ္သူေတြအတြက္ ေပ်ာ္စရာအျဖစ္ ဖန္ဆင္းေပးထားတဲ့ အခုလို ခ်စ္သူမ်ားေန႔မွာမွ က်မဘ၀ရဲ႕ ေကာင္းကင္ႀကီး ပ်ိဳက်ပ်က္စီးသြားသလို၊ အရွင္လတ္လတ္ႀကီး ေသဆံုးသြားရသလို၊ ငယ္ထိပ္တည့္တည့္ကို မိုးႀကိဳးႀကီးပစ္ခ်လိုက္သလို အရမ္းကို နာက်င္ခဲ့ရတယ္။ ရင္ထဲမွာ ေသရာပါဒဏ္ရာ ရသြားခဲ့တယ္။ မေသယံုတမယ္ပဲ က်မခံစားလိုက္ရတာ။ ဘယ္သူနဲ႕မွ အစားမထိုးႏိုင္တဲ့ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာစစ္စစ္ေတြ က်မဆီမွာ ရွိတယ္ဆိုတာ သူမသိလို႕လား၊ အရာရာကို စြန္႕လႊတ္ၿပီး ခ်စ္ရဲတဲ့ သတၱိထူးေတြ က်မပိုင္ဆိုင္ထားတယ္ဆိုတာေရာ သူမသိတာပဲလား။ အဲ့လိုပဲ အေကာင္းအဆိုးဆိုတာ အၿမဲတမ္း ဒြန္တြဲေနတာမို႔ အႏႈိင္းမဲ့ ရက္စက္ျခင္းေတြလည္း က်မဆီမွာ ရွိေနပါတယ္။  က်မဘ၀ရဲ႕ ကံဆိုးခ်ိန္ခဏ အခိုက္အတန္႕ေလးမွာ ေႏြးေထြးတဲ့ ေမေမ့ရဲ႕ လက္တစ္စံုေၾကာင့္ မွန္ကန္တဲ့ လမ္းေၾကာင္းေပၚမွာ   ျပတ္သားတဲ့ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ ခ်ႏိုင္ခဲ့ပါတယ္။ ခ်စ္သူေတြအတြက္ ေပ်ာ္ရႊင္စရာ   ေန႕ေကာင္းရက္ျမတ္အျဖစ္ “စိန္႔ဗယ္လင္တိုင္း” ဆိုတဲ့ ပုဂၢဳလ္ႀကီးက အစေတးခံခဲ့တာပါ။ ဒီလိုပါပဲ ခဏတာ  ေပ်ာ္ရႊင္မႈကို မက္ေမာတဲ့ သူ႕တစ္ေယာက္အတြက္ေတာ့ ဘာနဲ႕မွ အစားထိုးလို႔မရတဲ့ ဘယ္သူ႕ဆီမွာမွ မရႏိုင္တဲ့ ဘယ္လိုမွတန္ဖိုးမျဖတ္ႏိုင္တဲ့ က်မရဲ႕ ျဖဴစင္ၿပီး ႏူးညံ့သိမ္ေမြ႕တဲ့ စိတ္ထားေလးေတြ လံုး၀မရွိေတာ့တဲ့၊ ရွင္ရက္နဲ႕ ေသေနတဲ့ က်မဘ၀ကို သူ႕အတြက္ စေတးလိုက္တယ္။   Post by: ဒီလႈိင္း