1. 1. 1.

Friday, July 26, 2013

က်မႏွင့္ ခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့သူမတို႔မိသားစုအေၾကာင္း


မထင္မွတ္ထားတဲ့တစ္ေန႔မွာေပါ့ သူမနဲ႔က်မ ေရစက္စံုဖို႔ အေၾကာင္းဖန္လာတယ္… သူမကိုက်မတစ္ခါမွ 
မျမင္ဖူးခဲ့ပါဘူး ဒါေပမယ့္ သူမကိုအရမ္းရင္းႏွီးေနသလိုမ်ိဳး က်မစိတ္က ခံစားမိတယ္… သူမကလည္း 
အားငယ္ၿပီး 
ေဖ်ာ့ေတာ့ေနတဲ့မ်က္၀န္းအစံုနဲ႔ အေ၀းကေန ခပ္ငိုင္ငိုင္ေလး ေငးၾကည့္ေနေလရဲ႕… အားငယ္ေနတဲ့ 
သူမရဲ႕မ်က္၀န္းေလးေတြက တစ္ခုခုကိုမ်ား ေျပာျပခ်င္ေနတာလား… ဒါမွမဟုတ္ 
သူမတစ္ေယာက္ေယာက္ကိုမ်ား 
လြမ္းေဆြးေနတာလား… မဆီမဆိုင္ က်မ သူမရဲ႕စိတ္ကို ဘာ့ေၾကာင့္မ်ား ဘာသာျပန္ေနမိပါလိမ့္… 
ေသခ်ာတာကေတာ့ က်မ သူမရဲ႕မ်က္၀န္းစကားေတြကို ဘယ္လိုမွ ဥေပကၡာမျပဳရက္ႏိုင္ခဲ့တာပါပဲ… 
သူမကို 
စေတြ႕ေတြ႕ခ်င္းတခဏေလးမွာပဲ သနားသြားမိတဲ့ က်မရဲ႕စိတ္က သူမနဲ႔အတူတူေနျဖစ္ဖို႔ 
 ဆံုျဖတ္လိုက္မိပါေတာ့တယ္…။


အခ်ိန္တိုေလးအတြင္းမွာပဲ က်မနဲ႔သူမကအရမ္းကိုခင္မင္ၿပီး သံေယာဇဥ္တြယ္ခဲ့ၾကတယ္… က်မလည္း 
သူမနဲ႔ေ၀းၿပီးမေနႏိုင္သလို သူမကလည္း က်မမရွိရင္ က်မကိုသတိရတဲ့စိတ္နဲ႔ ေနမေကာင္းျဖစ္တဲ့အထိ 
က်မတို႔ 
ရင္းႏွီးခဲ့ၾကတယ္… သူမက အေနေအးၿပီး အရမ္းလိမၼာပါးနပ္လြန္းတယ္ 
က်မေျပာတဲ့စကားသံအနိမ့္အျမင့္ကို 
သူမေကာင္းေကာင္းသိတယ္ နားလည္တယ္… တစ္ခါတစ္ေလေပါ့ ေသာကေတြေၾကာင့္ 
စိတ္ညစ္ေနတာမ်ိဳး၊ 
စိတ္ဆိုးၿပီးေဒါသထြက္ေနတဲ့အခါမ်ိဳးတို႔ဆို သူမက က်မရဲ႕အမူအယာကို အကဲခတ္တက္သလို 
စကားသံကိုလည္း 
ခြဲျခားတက္တယ္ေလ… အဲ့လိုမ်ိဳးေလး အသိဥာဏ္ျမင့္မားတဲ့သူမေလးကို က်မသံေယာဇဥ္ျဖစ္မိတာလည္း 
ဆန္းမယ္မထင္ပါဘူးေနာ္…။


အလုပ္ကိစၥေၾကာင့္ က်မအျပင္ခဏသြားတဲ့အခါမ်ိဳး၊ ေစ်း၀ယ္ထြက္တဲ့အခါမ်ိဳးေတြမွာဆို 
သူမကအိမ္တံခါး၀ထိ 
လိုက္ပို႔တယ္… ၿပီးေတာ့ အၾကားႀကီးသြားမွာလား၊ သူမကိုအၾကာႀကီးထားခဲ့အံုးမွာလား၊ 
ျမန္ျမန္ျပန္လာခဲ့ပါေနာ္ ဆိုတဲ့ 
သူမမ်က္၀န္းက ေမးခြန္းစကားေလးေတြကို နားလည္သလိုလို သနားစြာနဲ႔ က်မ ဖတ္တက္ေနျပန္တယ္… 
အင္း…..သူမေလ က်မနဲ႔မေတြ႔ခင္က တစ္ခုခုမ်ား ျပင္းျပင္းထန္ထန္ ခံစားခဲ့ရဖူးမယ္လို႔ က်မထင္တယ္… 
က်မအျပင္ကျပန္ေရာက္လာတိုင္းလည္း သူမခမ်ာ ၀မ္းသာလြန္းစြာဆီးႀကိဳၿပီး ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ျပည့္၀လို႔ 
ေပ်ာ္ရႊင္ေနတဲ့အမူအယာေတြက က်မနဲ႔သူမၾကားက သံေယာဇဥ္ေႏွာင္ဖြဲ႕မႈတစ္ခုအျဖစ္ ပိုမို 
ခိုင္မာလာေစခဲ့တယ္…

ပထမဦးဆံုး က်မသူမနဲ႔ အၾကာႀကီး ခြဲခြာခဲ့ရတဲ့အခ်ိန္ကာလေလးကို မွတ္မိေနေသးတယ္… အလုပ္ကိစၥနဲ႔ 
နယ္ဘက္ကို ရက္ရွည္ခရီးထြက္ရမယ့္ေန႔ေပါ ့ သူမကို က်မမိဘေတြဆီသြားအပို႔မွာ သူမေလ 
ခေလးေလးလိုပဲ 
က်မအနားက မခြာေတာ့ဘူး ဘယ္သူမွလည္းေခၚလို႔မရဘူး က်မခရီးသြားမွာသူသိေနတာကိုး… 
ၿပီးေတာ့က်မနဲ႔ 
လိုက္ခဲ့ပါရေစ သူမကိုျပစ္မသြားပါနဲ႔ေနာ္ဆိုၿပီး ေတာင္းပန္တဲ့အၾကည့္ေလးနဲ႔ မ်က္ရည္၀ဲၿပီး ေျပာေနရွာတဲ့ 
သူမကိုၾကည့္ၿပီး က်မရင္ထဲမွာ တဆစ္ဆစ္နဲ႔ နင့္ေနေအာင္ နာက်င္လိုက္တာ… အလုပ္ကိစၥက 
အေရးႀကီးေနတာမို႔ 
စိတ္မေကာင္းေပမယ့္လည္း သူမကို ေမေမတို႔နဲ႔ ထားခဲ့ရတယ္… ကားဂိတ္ေရာက္ေတာ့ 
လူေတြအမ်ားႀကီးရဲ႕ၾကားမွာ 
အိမ္မွာက်န္ရစ္ခ့ဲတဲ့ သူမရဲ႕အျဖစ္ကိုျမင္ေယာင္ရင္း ၀မ္းနည္းမိတဲ့စိတ္ကို ထိန္းခ်ဳပ္လို႔မရေတာ့ပဲ က်မ 
ခ်ံဳပြဲခ်ငိုေနမိပါေတာ့တယ္…. ဟိုင္းေ၀းခရီးဆိုေတာ့ ပတ္၀န္းက်င္က က်မကိုဘယ္လိုျမင္ၾကမလဲ 
အားလံုးက 
ဒြိဟအၾကည့္ေတြနဲ႔ေပါ့… အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာ ပတ္၀န္းက်င္ဆိုတာကိုလည္း ဂ႐ုမစိုက္ႏိုင္အားပဲ 
ကိုယ့္အေတြးနဲ႔ကိုယ္ 
သူမကိုပဲစိုးရိမ္စိတ္နဲ႔ ပူပန္ေနမိတယ္…။


တစ္ခါတစ္ေလ အိမ္မွာအလုပ္အားေနတဲ့ရက္ေတြဆို က်မသူမကို အကဲခတ္ၾကည့္တယ္… သူမပဲ 
ေအးေအးေလးေနတက္တာလား က်မအျမင္မွာေပါ့ သူမသိပ္ၿပီးအထီးက်န္ဆန္ေနသလားလို႔… က်မက 
သူမကို 
ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္နဲ႔ တက္ၾကြေနတာကိုပဲ ျမင္ခ်င္တာေလ… အခု သူမက အဲ့လိုမ်ိဳးမဟုတ္ေတာ့ 
စိတ္မေကာင္းျဖစ္ရတာေပါ့… ။

 တစ္ခါတစ္ေလက်ျပန္ေတာ့ သူမမွာ မိသားစုသာရွိရင္ ေပ်ာ္ေနမွာဆိုၿပီး မိသားစုဘ၀ေလးနဲ႔လည္းသူမကို 
ျမင္ခ်င္ျပန္တယ္… သူမလည္းအရြယ္ေရာက္ေနၿပီပဲေလ… မိသားစုဘ၀ေလးလည္း သူမမွာရွိသင့္တာေပါ့ 
သူမရဲ႕ကိုယ္ပိုင္မိသားစုဘ၀ေလးနဲ႔ဆို သူမေပ်ာ္ေနမွာပဲလိုေတြးမိတယ္… ဘယ္လိုပံုစံမ်ိဳးနဲ႔ပဲျဖစ္ျဖစ္ 
သူမေပ်ာ္ရႊင္ေနတာကိုပဲ ျမင္ခ်င္ေနမိတာ သူမအေပၚထားတဲ့ က်မရဲ႕ေမတၱာတရားပဲေပါ့…

က်မသူမနဲ႔အတူ လမ္းေလွ်ာက္ထြက္တိုင္း ျမင္တဲ့လူတိုင္းက သူမကိုခ်စ္ၾကတယ္ 
ေဆြမ်ိဳးေတာ္ပါရေစဆိုၿပီး 
ခြင့္ေတာင္းၾကတယ္ ဒါေပမယ့္ သူတို႔က သူမနဲ႔အမ်ိဳးစပ္ၿပီး ဘယ္သူ႔မ်က္ႏွာမွမၾကည့္ပဲ 
သူတို႔လိုခ်င္တာရရင္ သူမကို 
ထားခဲ့ၾကမွာ… သူမရဲ႕မိသားစုဘ၀ေလး ၿပိဳကြဲရမွာ… သူမထပ္ၿပီး ေၾကကြဲ၀မ္းနည္းရမွာ… ဟင့္အင္း 
က်မသူမကို 
ထပ္ၿပီး ဒဏ္ရာေတြမရေစခ်င္ေတာ့ဘူး ဘယ္သူနဲ႔မွမတူတဲ့ သူမက အသိဥာဏ္ရွိၿပီး ခႏၶာငါးပါးနဲ႔ 
သက္ရွိသတၱ၀ါပဲေလ… ဘ၀ကံအက်ိဳးေပးေၾကာင့္ အသိဥာဏ္နည္းပါးေပမယ့္ သူမရဲ႕ခံစားတက္တဲ့ 
ႏွလံုးသားေလး 
ထပ္ၿပီး နာက်င္ရမွာကို က်မ မလိုလားပါဘူး အဲ့ဒီအတြက္လည္း က်မကို အတၱႀကီးတယ္လို႔ 
ေျပာခ်င္ေျပာၾကပါေစ 
ငယ္စဥ္ကတည္းက စြန္႔ျပစ္ျခင္းခံရၿပီး ဒဏ္ရာေတြနဲ႔ နာက်င္စြာခံစားခဲ့ဖူးတဲ့ သူမရင္ကို 
ထပ္ၿပီးအနာတရမျဖစ္ေစခ်င္တာလည္း သူမအေပၚထားတဲ့ က်မရဲ႕ ေစတနာေတြေပါ့…။


တစ္ေန႔မွာေတာ့ သူမဘ၀ေလး စိုေျပေစဖို႔ အေၾကာင္းဖန္လာခဲ့တယ္… အျဖဴေရာင္ေလးေတြကို 
ခ်စ္တက္တဲ့က်မ 
သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ စားေသာက္ဆိုင္တစ္ဆိုင္မွာ ေန႔လည္စာ သံုးေဆာင္ေနတုန္းေပါ့…  ေဖြးေဖြးျဖဴၿပီး 
၀၀ကစ္ကစ္ေလးနဲ႔ ခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့ ကိုယ္ေတာ္ေခ်ာေလးကို ေတြ႔လိုက္ရေတာ့ သူမကို ခ်က္ခ်င္း 
သတိရသြားမိတယ္… ဒီေကာင္ေလးက သူမနဲ႔ဆို အရမ္းလိုက္ဖက္ညီမွာ… ေနနဲ႔လ ေရႊနဲ႔ျမဆိုလည္း 
မမွားဘူးေပါ့… 
အဟိ(အဲ့ေလာက္အမႊန္းတင္လို႔ အျမင္မကတ္ၾကပါနဲ႔ေနာ္) လိုခ်င္တာကို နည္းမ်ိဳးစံုနဲ႔ မရမကယူတက္တဲ့ 
က်မရဲ႕အက်င့္ေၾကာင့္ ဒီေကာင္ေလးက သူမရဲ႕ ဖူးစာဖက္ မွန္သြားတာေပါ့ကြယ္… က်မ သူတို႔ႏွစ္ဦးကို 
အၾကာႀကီးေတာင္မိတ္မဆက္ေပးလိုက္ရပါဘူး မၾကာခင္ပဲ သူတို႔ေတြ ရင္းႏွီးသြားၾကေလတယ္… 
ဒီေကာင္ေလးကလည္း ေကာင္ေလးဆိုတဲ့အတိုင္း အရမ္းေဆာ့ၿပီး အစအေနာက္ကလည္းသန္ပါ့… 
အၿမဲတမ္း 
တည္ၿငိမ္ၿပီး ေအးေအးေလးနဲ႔ အထီးက်န္စြာေနတက္တဲ့သူမလည္း ဒီေကာင္ေလးရဲ႕ 
အစအေနာက္ေတြေၾကာင့္ 
ေပ်ာ္ရႊင္ေနပါၿပီး… ။


အခုဆို ေကာင္ေလးနဲ႔သူမတို႔ရဲ႕ မ်ိဳးဆက္ျဖစ္တဲ့ ခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့ သဲသဲနဲ႔ ကစ္ကစ္ဆိုတဲ့ 
သမီးေလးေတြကို 
သူမရဲ႕လက္ေဆာင္အျဖစ္ က်မကို ေမြးေပးခဲ့တယ္ေလ… သူမရဲ႕သမီးေလးေတြကို က်မအရမ္းခ်စ္တာပဲ… 
သူမတို႔မိသားစုေလး စည္းစည္းလံုးလံုးနဲ႔ ေပ်ာ္ရႊင္ေနတာကို ျမင္ရေတာ့ က်မရင္မွာ သူမအတြက္ 
ပီတိျဖစ္ရပါတယ္… 
သူမတို႔မိသားစုေလး ေဆာ့ကစားေနတာျမင္ရင္ က်မလည္း ေပ်ာ္ေနမိတယ္… တစ္ခါတစ္ေလ 
အိမ္ကိုသူငယ္ခ်င္းမိတ္ေဆြေတြ လာလည္ရင္ သူမရဲ႕သမီးေလးေတြကို ခ်စ္စရာေကာင္းလို႔ဆိုၿပီး 
ေတာင္းၾကတယ္… 
က်မ ဘယ္လိုေပးႏိုင္မွာလဲေနာ္… ေပ်ာ္ရႊင္ေနတဲ့ သူမတို႔မိသားစုေလး ၿပိဳကြဲသြားမွာေပါ့… အဲ့ဒီအတြက္ 
က်မကို 
စိတ္ပုတ္တယ္လို႔ ေျပာၾကတယ္… စိတ္မေကာင္းေပမယ့္ သူမရဲ႕ မိသားစုဘ၀ေလးကိုေတာ့ 
ၿပိဳကြဲမခံႏိုင္ပါဘူး… 
က်မသူမတို႔ေ႔ရွကေန မားမားမတ္မတ္ရပ္တည္ေပးရမွာေပါ့…။


က်မအရမ္းခ်စ္ရတဲ့ သူမသမီးေလးေတြက အခုဆို အရြယ္ေရာက္ေနၾကၿပီေလ… သူတို႔ေလးေတြက 
အသိဥာဏ္နည္းပါးၾကေပမယ့္ သူမရဲ႕ေကာင္ေလးကေတာ့ အဖြားႀကီးျဖစ္ေနတဲ့ သူမအေပၚ အခုထိ 
သစၥာရွိၿပီး 
ခ်စ္ခင္ေနဆဲပါပဲ… အခုလို သိတက္ၿပီး လိမၼာတဲ့ သူမတို႔မိသားစုေလးဟာ အတိတ္ဘ၀က 
အကုသိုလ္ကံရဲ႕၀ဋ္ေၾကြးေၾကာင့္ ဒီဘ၀မွာ နိမ့္က်တဲ့ သတၱ၀ါေတြျဖစ္လာခဲ့ၾကေပမယ့္ 
ဒီ၀ဋ္ေၾကြးအျမန္ေက်ၿပီး 
ေနာင္သံသရာ ဘ၀တိုင္းမွာ ျမင့္ျမတ္ၿပီး အသိဥာဏ္ျမင့္မားတဲ့သတၱ၀ါေတြ ျဖစ္ၾကပါေစလို႔ က်မခ်စ္တဲ့ 
သူမတို႔မိသားစုေလးအတြက္ ရင္ထဲကေန အၿမဲပဲဆုေတာင္းေပးေနမိပါေတာ့တယ္…..။


က်မခ်စ္ေသာ သူမတို႔သားမိ
 မွတ္ခ်က္။        ။က်မ သူမတို႔ကို ခ်စ္လြန္းတာ သူမသမီးေလးေတြကို မေပးလိုက္ႏိုင္တာ က်မ 
သူမတို႔အေပၚ 
သံေယာဇဥ္ႀကီးလြန္းတာေတြကို ၀ဋ္ေၾကြးလို႔ သူငယ္ခ်င္းေတြက ေျပာၾကတယ္… က်မလက္ခံပါတယ္… 
သူမတို႔ 
မိသားစုေလး သက္တမ္းကုန္တဲ့ထိေတာ့ က်မတာ၀န္ယူရမွာေပါ့… အရာရာတိုင္းဟာ ကံ 
ကံ၏အက်ိဳးတရားတိုင္းပါပဲ…..။  (4:20 PM)

4 comments:

  1. ေလေျပေရ
    သိပ္ခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့ ခ်စ္စရာ သတၱဝါေလးေတြပါ။
    သူတို႔မိသားစုေလးေပ်ာ္ရႊင္ေနရတာျမင္ေတာ့ ေလေျပကိုလည္း
    မိသားစုနဲ႔ျဖစ္ေစခ်င္တယ္။မိသားစု အသိုက္အဝန္းေလးနဲ႔ဆို
    ေလာကၾကီးက လွပ သာယာေနမွာ အျမဲေပါ့....

    ေမတၱာျဖင့္
    အလြမ္း

    ReplyDelete
  2. ေသခ်ာဖတ္ေနတာ ဘယ္သူ႔အေၾကာင္းမ်ားလဲလုိ႔ေလ အု္း.... သူတုိ႔ေလးေတြကုိးခ်စ္စရာေလးေတြဂ်က္လဲအရမ္းကုိခ်စ္တယ္

    ReplyDelete
  3. ခ်စ္စရာေလးေတြေနာ္။
    ေလေျပရဲ့သူတို႕ေလးေတြအေပၚထားတဲ့ေစတနာေလးေတြကို သေဘာက်တယ္။

    ReplyDelete
  4. ေနာင္သံသရာ ဘ၀တိုင္းမွာ ျမင့္ျမတ္ၿပီး အသိဥာဏ္ျမင့္မားတဲ့သတၱ၀ါေတြ ျဖစ္ၾကပါေစလို႔ က်မခ်စ္တဲ့
    သူမတို႔မိသားစုေလးအတြက္ ရင္ထဲကေန အၿမဲပဲဆုေတာင္းေပးေနမိပါေတာ့တယ္…..။
    မြန္ျမတ္တဲ႕စိတ္ထားအျပည္႕အ၀ထားတဲ႕အမရဲ႕ေတာင္းတဲ႕ဆုျပည္႔ပါေစေနာ္။

    ReplyDelete