1. 1. 1.

Monday, April 1, 2013

တန္ခူးလနဲ႔ က်မ (ေမြးေန႔အမွတ္တရ)

 က်မေမြးေန႔   (၃.၄.၂၀၁၃) 

အိမ္မွာ ဘုရားအာ႐ံုဆြမ္းကပ္မယ္ သစ္သီးကိုးမ်ိဳး ရည္စူးလွဴမယ္... 
မိဘႏွစ္ပါးနဲ႔ ဆရာသမားေတြကို ကန္ေတာ့မယ္ လိုအပ္တာေလးေတြ ျဖည့္ဆည္းေပးမယ္...
ခ်စ္သူ၊ ခင္သူ၊ မုန္းသူ အကုန္လံုးကို ျဖဴစင္တဲ့စိတ္ေလးနဲ႔ ေမတၱာပို႔ေပးမယ္...

ေၾကနပ္မိတာက
႐ိုးသားတဲ့ မိဘႏွစ္ပါးစီက ျဖဴစင္ၿပီး သိမ္ေမြ႔ႏူးညံ့တဲ့ ႏွလံုးသားတစ္စံု ပိုင္ဆိုင္ခြင့္ရထားလို႔ပါ...

ယံုၾကည္မိတာက
ကံ ကံ၏အက်ိဳးတရားကို ပိုၿပီး သက္၀င္ယံုၾကည္လာတယ္...

လက္ခံမိတာက
ေကာင္းတာလုပ္ရင္ ေကာင္းတာျဖစ္မယ္ မေကာင္းတာလုပ္ရင္ မေကာင္းတာျဖစ္မယ္... ေကာင္းကံ ဆိုးကံဆိုတာ ကိုယ္နဲ႔ပဲဆိုင္တယ္...

ဆင္ျခင္မိတာက
ေအာ္... ဘာလိုလိုနဲ႔ အသက္တစ္ႏွစ္ႀကီးျပန္ၿပီေပါ့... ၿပီးေတာ့ က်မကိုယ္တိုင္ ေရးစပ္ထားတဲ့ “ေနမ၀င္ခင္ေလး” ကဗ်ာေလးကို ျပန္ဖတ္ေနမိတယ္...

ဆႏၵက
လြန္ဆန္မရႏိုင္တဲ့ ေလာကသဘာ၀ႀကီးကို တရားမွ်တစြာနဲ႔ ၿငိမ္းခ်မ္းေစခ်င္တယ္... 
ျဖဴစင္ေမတၱာ ကိုယ္စီပြားရင္ ေႏြေခါင္ေခါင္မွာေတာင္ ေအးခ်မ္းေစပါတယ္...
သစၥာတရားဆိုတဲ့စကားလံုး ႏွလံုးမူရင္ ကမၻာၿပိဳလို႔ တိမ္ညိုခဲ့မယ္ဆိုေတာင္ လမင္းႀကီးက ထာ၀စဥ္ထြန္းလင္းေနမွာပါ...

ေမွ်ာ္လင့္ေနခဲ့တဲ့ စကားသံ
ေမြးေန႔ေရာက္တိုင္း အသက္က ႀကီးတာျမန္လိုက္တာေမေမရယ္လို႔ စိတ္ပ်က္အားငယ္စြာနဲ႔ ေျပာတက္တဲ့က်မကို ေမေမက “သမီးက ေမေမတို႔အျမင္မွာေတာ့ ဘယ္အခ်ိန္ၾကည့္ၾကည့္ (၁၆) ႏွစ္ပဲ... ဘယ္ေတာ့မွ (၁၆) ႏွစ္ထက္ မပိုဘူး... တစ္ႏွစ္ၿပီးတစ္ႏွစ္သာ ေမြးေန႔ေတြ ျဖတ္ေက်ာ္သြားပါေစ ေမေမ့စိတ္ထဲမွာေတာ့ သမီးက အၿမဲတမ္း (၁၆) ႏွစ္ပဲတဲ့” ဒီႏွစ္ေမြးေန႔မွာလည္း ေမေမေျပာမယ့္ က်မေမွ်ာ္လင့္ေနတဲ့ စကားသံေလးေပါ့... :))))

အလိုခ်င္ဆံုး ဆုေတာင္းက
ေနာင္လာမယ့္ က်မရဲ႕ ေမေမေျပာတဲ့ (၁၆) ႏွစ္ျပည့္ ေမြးေန႔တိုင္းမွာ က်မခ်စ္ျမတ္ႏိုးရတဲ့ မိဘႏွစ္ပါးကို က်မ (၁၆) ႏွစ္ထက္ႀကီးမလာသလို အၿမဲတမ္း က်န္းမာပါေစလို႔ေပါ့... 
က်မဘ၀ရဲ႕ ေနာက္ဆံုးအခ်ိန္ထိ က်မနဲ႔အတူတူ အနားမွာရွိေနပါေစလို႔ေပါ့...
ၿပီးေတာ့ မိဘေတြအတြက္ က်မက သမီးေကာင္း ရတနာေလး ျဖစ္ပါရေစေပါ့...

အလိုခ်င္ဆံုး ဆုေပးသံ
ဘ၀နဲ႔ဆႏၵ တစ္ထပ္တည္းက်ပါေစဆိုတဲ့ မိဘေတြနဲ႔ သူငယ္ခ်င္းေတြဆီက က်မေမွ်ာ္လင့္ေနတဲ့ ဆုေပးသံေလးပါ...

အစားခ်င္ဆံုး အစားအစာ
သႀကၤန္ထမင္း... ေမာ္လၿမိဳင္ၿမိဳ႕ရဲ႕ ရာသီစာ အစားအစာေလ... က်မ အရမ္းႀကိဳက္ႏွစ္သက္တဲ့ အစားအစာတစ္မ်ိဳးေပါ့... ေမေမကေျပာျပတယ္ က်မကို ေမြးခါနီမွာ ဗိုက္အရမ္းနာေနတဲ့ၾကားက သႀကၤန္ထမင္းကို မရမက၀ယ္ခိုင္းၿပီး အားရပါးရစားတာတဲ့ေလ... စားၿပီးမၾကာဘူး က်မကိုေမြးတာတဲ့... ဟုတ္မယ္ေနာ္ က်မလည္း သႀကၤန္ထမင္းေရာင္းတဲ့ဆိုင္ျမင္ရင္ အငမ္းမရကို ၀င္စားေတာ့တာပဲသိလား... တစ္ခါတစ္ခါစားရင္ ႏွစ္ပြဲသံုးပြဲေလာက္ကို စားတာေလ :PPP

လုိခ်င္တဲ့ လက္ေဆာင္
သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ဆီမွာ ေတာင္းထားတယ္... မေပးလို႔ကေတာ့ ေသခန္းျပတ္ပဲလို႔... ဟီး

စိတ္မေကာင္းျဖစ္မိတာက
က်မခ်စ္သူက အေ၀းႀကီးမွာေလ :(                  4:39 PM

 က်မ ၁၆ ႏွစ္ျပည့္ေမြးေန႔တုန္းက အမွတ္တရ ႐ိုက္ထားတဲ့ ပံုေလးပါ...

3 comments:

  1. မမေရ ေရာက္ရွိလာမယ့္ ေမြးေန႕မွသည္ ေနာင္ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ဘ၀နဲ႕ဆႏၵတစ္ထပ္တည္းျဖစ္ပါေစေနာ္ ... :)

    ReplyDelete
  2. မနက္ဖန္ေပါ့ ေလေၿပေမြးေန႕က ။ ဘာမုန္႕ေကၽြးမလဲဟင္။
    ဘုရားဘုရား တစ္ခါစားႏွစ္ပြဲသံုးပြဲဆိုပါလား။ ဘုရားဘုရား။
    ေမြးေန႕မွာေပ်ာ္ရႊင္ပါေစေနာ္။ ေလေၿပ႕ေမေမနဲ႕ေဖေဖလဲ က်န္းမာပါေစလို႕ ဆုေတာင္းေပးပါတယ္။

    ReplyDelete
  3. HAPPY BIRTHDAY TO ေလေျပ !!!။
    ညီမေလး ႐ိုးေျမက်က ေလေျပလို႕ေခၚပုံေထာက္ေတာ့ လရိပ္ထက္ အမ်ားၾကီး အသက္ငယ္မယ္ထင္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ ေလေျပလို႕ဘဲ ေခၚသြားပါတယ္။
    စာဖတ္ရင္း ျဖဴစင္တဲ့စိတ္ထားေလးျမင္ေတြ႕လိုက္တယ္။
    ေမြးေန႕အၾကိဳ Wish လုပ္သြားတယ္။ ဘဝတေလွ်ာက္လုံး လိုခ်င္တဲ့ ဆႏၵေတြ ျပည့္ဝပါေစ။

    ReplyDelete