1. 1. 1.

Friday, May 11, 2012

ျဖစ္ၾကတယ္ ပ်က္ၾကတယ္

     က်မ ပိုစ္ေလးေတြ မေရးျဖစ္တာေတာင္ ၾကာေပါ့။ သူငယ္ခ်င္းေတြဆီလည္း မလည္ျဖစ္ဘူး။ ဒီရက္ပိုင္းမွာ က်မ အေၾကာင္းအရာတစ္ခုကို ေလးေလးနက္နက္ ေတြးေနမိတယ္။ ေန႕ျမင္ညေပ်ာက္ဆိုသလို က်မနဲ႔ မသိတဲ့သူေတြ သိတဲ့သူေတြ ေသဆံုးတဲ့ သတင္းေတြပဲ ၾကားေနရတယ္။ တစ္ခ်ိဳ႕က ေ၀ဒနာေတြကို အခ်ိန္အၾကာႀကီး ခံစားၿပီးမွ ေသဆံုးသြားၾကသလို တစ္ခ်ိဳ႕ၾကေတာ့လည္း ခ်က္ခ်င္းႀကီး ေသဆံုးသြားတယ္။ ဘာေ၀ဒနာမွ မခံစားရဘူူး။ မနက္ပိုင္းေတြ႕ေတာ့ အေကာင္းႀကီး ညေနလဲေရာက္ေရာ ဆံုးသြားၿပီတဲ့ေလ။ ျမန္လိုက္တာ။ 
        က်မအမွတ္ရတာေလးတစ္ခုေလာက္ ေျပာျပခ်င္တယ္၊ မၾကာေသးပါဘူး၊ က်မတို႔အိမ္ေနာက္က အိမ္တစ္အိမ္က အန္တီတစ္ေယာက္ေလ.. က်မသိသေလာက္ သူဖ်ားတာ ၊နာတာ သိပ္မေတြ႔ရဘူး၊ က်မတို႕ေတာင္ ရာသီဥတုတစ္ခါေျပာင္းရင္ တစ္ခါေဆးခန္းျပရတယ္ေလ၊ သူဆို ေဆးခန္းသြားတာ တစ္ခါမွ မေတြ႕ရဘူး၊ အဲ့ဒီေန႔မနက္ပိုင္းေပါ့၊ ၈ နာရီေလာက္ က်မအိပ္ယာႏိုးေတာ့ မ်က္ႏွာမသစ္ခင္ ေလေကာင္းေလသန္႔ရေအာင္ အိမ္ေနာက္၀ရန္တာအထြက္ က်မသူ႕အိမ္ဘက္ကို အၾကည့္ကေရာက္သြားတယ္။ သူက အိမ္ေရွ႕မွာ ဘုရားပန္းလဲေနတာေတြ႕တယ္။ အသားေဖြးေဖြးေလးနဲ႔ သူ႔ပံုစံက အရမ္းကို က်က္သေရရွိတယ္ေလ။ မနက္တိုင္း သူေစ်းသြားတယ္ ဘုရားပန္းလဲတယ္။ သူေန႔တိုင္းလုပ္ေနက်အလုပ္ေလးေပါ့။ သူ႕ကိုအဲ့လိုေလးေတြ႕လိုက္ရင္ မရင္းႏွီးေပမယ့္ သူ႔ကို က်မခ်စ္တယ္။ 
         အဲ့ဒီေန႔ပဲ ေနလည္ ၁၁ နာရီေလာက္ရွိမယ္ က်မ ထမင္းးစားဖို႔ ထမင္းစားခန္းသြားေတာ့ ေတြ႕လိုက္တာက သူ႔ေယာက္က်ားနဲ႔ သူအိမ္ကေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ သူ႔ကိုတြဲၿပီး ကားေပၚတင္ေနတာေတြ႕တယ္.. က်မစိတ္ထဲမွာေတာ့ ရိုးရိုးေနမေကာင္းျဖစ္တာပဲေပါ့၊ သူကတစ္ခါမွမဖ်ားဖူးေတာ့ စိတ္ထဲေတာ့ တစ္မ်ိဳးပဲ..အိမ္နီးခ်င္းေပမယ့္ က်မတို႔က စကားအေျပာအဆိုမရွိၾကဘူး၊ အိမ္လည္တာတို႕ ဘာတို႕လည္းမရွိဘူး၊ မရင္းႏွီးဘူးေပါ့ေနာ္။ ဒါေပမယ့္လည္း စိတ္ထဲမွာေတာ့ အန္တီ ျမန္ျမန္ေနေကာင္းပါေစလို႔ ဆုေတာင္းေပးေနမိတယ္။
      တိုက္ဆိုင္တာပဲေျပာရမလား၊ က်မကို သံေ၀ဂပဲေပးေနၿပီလား၊ ညေန ၄နာရီေလာက္ ေရေသာက္ခ်င္လို႔ ထမင္းစားခန္းအသြား က်မအၾကည့္က သူ႕အိမ္ဘက္ကို ေရာက္သြားျပန္တယ္။ သူဆံုးလို႔ သူ႕ရဲ႕အိမ္ေရွ႕မွာ မန္႑ပ္ေဆာက္ေနၾကတဲ့ လူေတြကို ေတြ႔လိုက္ရတယ္။ က်မေလ အရမ္းကို အံ့ၾသသြားတယ္။ တိုက္ဆိုင္လိုက္တာေနာ္။ က်မစဥ္းစားမိတယ္၊ ဒီေန႔ ငါ အိမ္ေနာက္ေဖးကို သံုးႀကိမ္လာတယ္ အဲ့ဒီသံုးႀကိမ္လံုး သူ႔အိမ္မွာ အဲ့ဒီအျဖစ္ သံုးမ်ိဳးဆံုတယ္။ က်မရင္ထဲအရမ္း၀မ္းနည္းသြားတယ္ ေအာ္ လူျဖစ္ရတာ ဘာမွလဲ မဟုတ္ပါလား။ သူ႔ကိုလည္း လွိုက္လွိုက္လွဲလွဲ ဆုေတာင္းေပးေနမိတယ္၊ အန္တီ ေကာင္းရာမြန္ရာ ေရာက္ပါေစေပါ့။ အန္တီ ေကာင္းရာမြန္ရာေရာက္သြားမွာပါ။ သူကံေကာင္းတာက ဘာေ၀ဒနာမွ မခံစားလိုက္ရဘူး အရမ္းျမန္တာပဲ။ တစ္ခ်ိဳ႕ဆို ေ၀ဒနာကို ႏွစ္နဲ႕ခ်ီၿပီးခံစားရၿပီးမွ ေသတာေလ။ ေနာက္တစ္ခုက ငါလည္း ေသရင္ ဘယ္သူ႕ကိုမွ ဒုကၡမေပးဘဲ အဲ့ဒီအန္တီေသသလိုမ်ိဳး ေသရင္ သိပ္ေကာင္းမွာပဲလို႔ စဥ္းစားေနမိတယ္။ က်မကို သံေ၀ဂေတြအမ်ားႀကီးေပးသြားတဲ့အန္တီ့ကို က်မ ဘုရားရွိခိုးတိုင္း အမွ်ေ၀သလို ဆုလည္းေတာင္းေပးေနမိတယ္။
          ၂၆.၄.၂၀၁၂ ညေန သံုးနာရီမွာ အသက္ ၉၉ ႏွစ္ရွိၿပီျဖစ္တဲ့ က်မရဲ႕ဖိုးဖိုးဆံုးလို႕ ေမာ္လၿမိဳင္မွာ အၾကာႀကီးသြားေနျဖစ္တယ္။ ဖိုးဖိုးရဲ႕ ရုပ္ကလာပ္ကို ထိုင္ၾကည့္ၿပီး ၀မ္းနည္းေနတဲ့ ေမေမ့ကိုလည္း အရမ္းသနားမိတယ္။ မိဘေမတၱာကိုလည္း ပိုလို႔နားလည္ခံစားလာမိတယ္။ အလုပ္ကိစၥေတြကို ေမ့ထားၿပီး အမ်ိဳးေတြနဲ႔ ဆံုတာနဲ႔  ဘုရားတရားအေၾကာင္းေတြ ေျပာျဖစ္ၾကတယ္။ ဖိုးဖိုးကိစၥၿပီးလို႕ ရန္ကုန္ကိုျပန္လာေတာ့ စိတ္ထဲမွာ က်မသိခ်င္ေနတဲ့ အသိတစ္ခ်ိဳ႕ကို သိလိုက္ရလို႕လားမသိဘူး။ ေအးခ်မ္းတဲ့ ခံစားခ်က္တစ္ခ်ိဳ႕ ေတာ့ က်မနဲ႔အတူ ပါလာတာ ေသခ်ာတယ္။ သံေ၀ဂေတြနဲ႔ လူႀကီးေတြရဲ႕ ဆံုးမတဲ့စကားသံေတြက က်မကို ဘာနဲ႔မွ တန္ဖိုးျဖတ္လို႕မရတဲ့ အသိေလးတစ္ခု လက္ေဆာင္ထည့္ ေပးလိုက္သလိုပါပဲ။ ေအာ္...ဘ၀ဆိုတာ ျဖစ္ျခင္းနဲ႔ ပ်က္ျခင္းဆိုတဲ့ ၾကားက ကာလေလးတစ္ခုကို အယူအဆေတြ မတူညီၾကပဲ ျဖတ္သန္းေနၾကတာပါပဲ။ အမွန္တစ္ကယ္ေတာ့ ခဏေလးပါပဲေလ...။

No comments:

Post a Comment