1. 1. 1.

Wednesday, April 4, 2012

က်မေမြးေန႔ 3 April


(၃.၄.၂၀၁၂ ) က်မ အသက္တစ္ႏွစ္ႀကီးျပန္ၿပီေပါ့...

ခါတိုင္းႏွစ္ေတြနဲ႕ မတူတဲ့ ခံစားခ်က္မ်ိဳးေလး ျဖစ္မိတယ္~~

တည္ၿငိမ္ ရင့္က်က္တဲ့ ခံစားခ်က္မ်ိဳးေလးေပါ့!!!

က်မ မိဘႏွစ္ပါးကိုလည္း ဘုရားဖူး ပို႕ေပးႏိုင္ခဲ့တယ္ =)....

က်မကေတာ့ အိမ္မွာပဲ ဘုရားတရားလုပ္ျဖစ္ၿပီး မိဘႏွစ္ပါးကို ရည္မွန္းဦးခ်လို႕ အေ၀းက မိဘေတြရဲ႕ 
ဆုေပးသံေတြနဲ႕ အတူ က်မ ၀မ္းသာၾကည္ႏူးခဲ့ရပါတယ္ :)....

ေမတၱာအျပည့္နဲ႕ ေမေမ့ရဲ႕ဆုေပးသံနဲ႕၊ ဂရုဏာအျပည့္နဲ႕ တယ္တယ့္ရဲ႕ ဆံုးမစကားေတြက က်မအတြက္ အင္အားေတြျဖစ္ေစခဲ့ပါတယ္ ^-^....

ေမြးေန႕ဆုေတာင္းေတြပို႕ေပးခဲ့ၾကတဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြကိုလည္း အရမ္းေက်းဇူးတင္ပါတယ္ <3....

ဘာမွ မေကၽြးလိုက္ရတဲ့အတြက္လည္း စိတ္မေကာင္းျဖစ္မိပါတယ္:(((...

ေနာက္တစ္ခုေပ်ာ္တာက က်မရဲ႕ ေပ်ာက္သြားတဲ့ နာရီေလး အစားျပန္ရလိုက္တာပါ... နာရီလက္ေဆာင္ေပးတဲ့ သူ႕ကိုလည္း ေက်းဇူးတင္မိပါတယ္ :))))))....

No comments:

Post a Comment