1. 1. 1.

Sunday, February 5, 2012

မယံုႏိုင္ခဲ့ဘူး ကို...

ဟန္ေဆာင္ လိမ္ညာကင္းတဲ့ အရိုးရွင္းဆံုး ခ်စ္သူပါ ကို.....
ခြဲခြာရမယ့္ အေၾကာင္း ေတြးလိုက္ရံုနဲ႕ ေၾကကြဲတက္တဲ့ က်မ...

တစ္ကယ္တမ္း လမ္းခြဲခဲ့ရင္ ဘယ္လိုရင္ဆိုင္ရမလဲ
ေတြးေၾကာက္ေနတက္တဲ့ က်မ....

ကို႕ရဲ႕ လမ္းခြဲစကားသံေတြက နားစြင့္တိုင္းမွာ ၾကားေနရေပမယ့္...
ၾကည္စယ္တယ္ပဲ ထင္ခဲ့မိတယ္ေလ။

ဘ၀အေျခတစ္ခုမွာ က်မကိုခ်န္လို႕ လြတ္လပ္ျခင္းေတြနဲ႕အတူ...
ေနာက္ျပန္လွည့္မၾကည့္ဘဲ ထြက္သြားရက္တယ္.....။

လမ္းခြဲဖို႕ ႏႈတ္အဆက္မွာ စကားေလးတစ္ခြန္းေတာင္ မဆိုျဖစ္ၾကဘဲ.....
က်မကို တစ္ေယာက္တည္း ထားခဲ့ၿပီး ေက်ာခိုင္းခဲ့တယ္ေနာ္.....။

ဆြဲလည္းေလးေတြ ပြတ္တိုက္သံေၾကာင့္ အတူေတာင္းဆု ျပဳခဲ့ဖူးတာ.....
သတိရခိုက္ ၀မ္းနည္းမိတယ္...။

သစၥာေဖါက္ဖ်က္သူ သစၥာမစူးေစဖို႕ က်မ အႀကိမ္ႀကိမ္....
ဆုေတာင္းေပးေနမယ္ေနာ္...။

ေရွ႕ဆက္ရမယ့္ အခ်ိန္နဲ႕ ေန႔ရက္ေတြမွာ ေ၀ဒနာေတြ ႀကိတ္မွိတ္ခံစားလို႔...
ကို႕ ကိုေမ့လိုက္ခ်င္ေပမယ့္...အၿမဲတမ္းစီးေမ်ာေနတဲ့ ေသြးေၾကာေတြထဲက..
သစၥာတရားေတြက ေဖ်ာက္ဖ်က္လို႔ မရႏိုင္ပါလား...ကို...ရယ္.....။

No comments:

Post a Comment