1. 1. 1.

Thursday, January 5, 2012

အိမ္မက္ဆိုးက လန္႕ႏိုးတဲ့တစ္ေန႔

အတိတ္ဆိုတာ ပံုျပင္တစ္ပုဒ္ ဒါမွမဟုတ္ အိမ္မက္တစ္ခုသာျဖစ္ခဲ့မယ္ဆိုရင္ သိပ္ေကာင္းမွာပဲေနာ္...ကို.....
တုိက္ဆိုင္မႈရွိတိုင္း နာက်င္မႈေတြျဖစ္ေစတဲ့ ဒီအတိတ္ဆိုးကို က်မမုန္းခ်င္ပါၿပီး...ျဖစ္ႏိုင္မယ္ဆိုရင္ က်မ အတိတ္ေမ့ခ်င္တယ္ ကိုရယ္....၊ရွင့္ၾကာင့္ရခဲ့တဲ့ က်မအရမ္းမုန္းတီးတဲ့ ခါးသီးတဲ့အတိတ္ဆိုးေတြ ေ၀ဒနာဆိုးေတြက ရွင့္ကိုေတြ႔ျမင္လိုက္တိုင္း အသစ္ျပန္ျပန္ျဖစ္လာတယ္
က်မအရမ္းခံစားရတယ္...က်မအရမ္းနာက်င္ရတယ္... တစ္ခ်ိန္က  က်မ ဘယ္လိုပဲရွင့္ကို သတိရပါေစ... က်မဘယ္လိုပဲနာက်င္စြာခံစားရပါေစ...  ေနာက္ဆံုးရွင့္ကိုနာက်ဥ္းလြန္းလို႕ က်မေသဆံုးသြားပါေစ... ရွင္က်မဆီျပန္မလာသင့္ဘူးကိုရယ္... ရွင္ေလွ်ာက္မယ္လို႕ ဆံုးျဖတ္ထားၿပီးၿပီးရင္ အဲ့ဒီလမ္းကို ဆံုးခန္းတိုင္ေအာင္ ေလွ်ာက္သင့္တာေပါ့... အခုေတာ့က်မအရမ္းခ်စ္ရတဲ့ ကိုက က်မအနားမွာရွိေနေပမယ့္ ခြင့္မလႊတ္တက္တဲ့ က်မရဲ႕စိတ္ေၾကာင့္ ေျဖစရာမရွိဘူးကို.... အခုခ်ိန္ွမွာ ရွင္က်မကို ဘယ္ေလာက္ႀကီးပဲ ခ်စ္တယ္ေျပာေျပာ ဘယ္လိုပဲ စိတ္ခ်မ္းသာေအာင္ထားထား ခဏတာေပ်ာ္ရႊင္မႈ႕ကို မက္ေမာခဲ့ဘူးတဲ့ ရွင့္ရဲ႕ လူမဆန္တဲ့ လုပ္ရပ္တစ္ခုေၾကာင့္ က်မရဲ႕စိတ္မွာ တစ္သက္စာ ဒဏ္ရာေတြနဲ႔ေပါ့..... ရွင္လည္းမေပ်ာ္သလို က်မအတြက္လည္း စိတ္ခ်မ္းသာမႈမရွိခဲ့ပါဘူး.... က်မရွင့္ကိုခ်စ္တဲ့.. အထင္ႀကီးေလးစားတဲ့.. အားကိုးေလာက္တဲ့..လူတစ္ေယာက္လို႕ ရွင့္ကိုယံုခဲ့တယ္... ဒါေပမယ့္ က်မမွားသြားခဲ့တယ္.. ဘ၀မွာ အမွားမရွိေအာင္ေပးဆပ္ခဲ့ပါတယ္.. ရွင့္ကိုျမင္မိတိုင္း ဘာအျပစ္မွမရွိတဲ့ က်မတန္ဖိုးထားရတဲ့ က်မရဲ႕ လွပတဲ့ဘ၀...ဘာအစြန္းအထင္းမွမရွိတဲ့ က်မရဲ႕ျဖဴစင္တဲ့ စိတ္ရင္းေတြကို ညစ္ႏြမ္းေစခဲ့တဲ့ ရွင့္ရဲ႕ လုပ္ရပ္ေတြေၾကာင့္ က်မ ရင္ထဲ အသည္းထဲမွာ နင့္ေနေအာင္ခံစားရပါတယ္... က်မေလ က်မအရမ္းခ်စ္ရတဲ့ ရွင့္ကို သိပ္စိတ္ကုန္တယ္.. ရွင့္ကို မုန္းလိုက္ခ်င္တယ္..ရွင့္ကို ေမ့ပစ္လိုက္ခ်င္တယ္.. ရွင့္ကို ေဒါသထြက္တယ္..ရွင့္ကိုနာက်ဥ္းတယ္.. ရွင့္ကို စိတ္ပ်က္တယ္.. ဒါေပမယ့္ က်မရွင့္ကို မရက္စက္ရက္ဘူး... ရွင့္ကို က်မခံစားရသလို မခံစားေစခ်င္ဘူးကိုရယ္ ...................
        က်မတို႕ရဲ႕ ျပန္ဆက္ထားတဲ့ သံေယာဇဥ္ႀကိဳးေလးရဲ႕ ဆက္ထံုးေလးကို ေပ်ာက္သြာေအာင္ ဥံဖြ လို႕ မန္းေပးႏိုင္မယ့္ ေမွာ္ဆရာမေလးတစ္ေယာက္ ျဖစ္ႏိုင္ရင္ က်မခဏျဖစ္လိုက္ခ်င္တယ္ေလ:PPPP   ရိုးသားမႈေတြနဲ႕ တည္ေဆာက္ဖြဲစည္းထားတဲ့ က်မရဲ႕ စိတ္ဟာ ဘယ္လိုမရိုးသားမႈတြကိုမွ လက္မခံႏိုင္လို႕ပါ ဒါေၾကာင့္လည္း က်မ ခံစားရသလို ဘယ္သူ႕ကိုမွ ျပန္ၿပီ မခံစားေစခ်င္ပါဘူး ဒီ၀ဋ္ေကၽြးေတြ ကုန္စင္တဲ့တစ္ေန႕ေတာ့ က်မအတြက္ ေပ်ာ္စရာေကာင္းတဲ့ အနာဂါတ္ကို ဘုရားသခင္က လက္ေဆာင္အျဖစ္ ဖန္ဆင္းေပးႏိုင္ပါေစလို႕ က်မ လမင္းႀကီးကို သက္ေသျပဳၿပီး ဆုေတာင္းေနမိေတာ့တယ္။
post by း ဒီလႈိင္း